Meld je nu aan voor ons nieuwe forum!

Alegria

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #2105
      Tom AmeyeTom Ameye
      Bijdrager

      2 jaar geleden een zelfbouw zwembad gekocht.  Uitleg, levering was ok.  Maar nu, net 2 jaar en een maand na start installatie heb ik een leg in de zendfilter in de naad waar de 2 helften gesast zijn.  Duidelijk een fabricagefout.  Ik ben nu al 3 weken aan het bellen en mailen voor een oplossing.  Het duurde bijna een week en veel telefoons (naar een telefoondienst) voor ik eindelijk reactie had.  Dat was droogweg dat zijn leverancier (Exteriorlinving) het product uit garantie beschouwde.  Hoewel dit duidelijk een fabricagefout is wil blijkbaar niemand ook maar de minste commenciële toegeving doen.  Ook geeft Alegria totaal geen voorstel om de filter te vervangen.  Dus na 3 weken sta ik nog steeds met een groen zwembad en geen oplossing.  (Filter is model Crilstal-Flo T-600 van Pentair)

    • #2107
      Rudy De VijlderRudy100
      Bijdrager

      Het is niet altijd een productiefout hoor, een filter die bvb. in een tuinhuis staat kan ook open gevroren zijn. Je filter is dus buiten garantie en volgens mij niet meer te herstellen.

      Als ik jou was ging ik als de bliksem rond bellen voor een nieuwe filter en zou die ogenblikkelijk plaatsen.

    • #3185

      als een fabrikant geen garantie geeft aan zijn verdeler , kan het toch ook niet zo zijn dat die verdeler , op zijn kosten een andere filter moet geven , uit garantie is uit garantie helaas .

       

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Nieuwste onderwerpen

Recente reacties