Meld je nu aan voor ons nieuwe forum!

Vinylester bad 11*4

Weergave van 5 geneste reacties
  • Auteur
      Wim77Wim77
      Bijdrager

Hierbij enkele foto’s van ons nieuw zwembad. Volledig klaar sinds afgelopen mei. En al veel plezier aan gehad.

Ben enkel nog aan het twijfelen over een winterzeil. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik verneem het graag.

zwembadforum.euzwembadforum.eu
      Sleutelbeheerder

Mijn excuses voor de vertraging, maar je bericht zat in de wachtstand..

Maar een mooi exemplaar hoor. Complimenten.

Ik zou een wintergaas pakken en geen gesloten structuur ervoor. Je zou er voor kunnen kiezen alles met lange rubbers vast te zetten in het gras of met ogen in het verticale deel van de muur. Dan hoef je de toplaag niet te bewerken.

DHZ zwembaden expert en eigenaar/adviseur bij Bouwzelfjezwembad.nl. Founder van dit forum en al 25 jaar leverancier van zwembaden en aanverwante producten.

SylvesterSylvester
      Moderator

Mooi bad. Toch een vraagje apart. Ik zie vaker dat men het bad iets hoger bouwt. Wat is uw beweegreden geweest?

Wim77Wim77
      Bijdrager

Dat was een ideetje van onze tuinarchitect. De grond na het terras had al een serieuze helling. Indien we het zwembad volledig in de grond wilden leggen, moesten we te veel zand aanvoeren.

Zoals je ziet is het niveau aan de terraszijde wel gelijk met het zwembad.

Ander voordeel is ook dat er veel minder vuil in het zwembad waait.

Knap werk Wim!

Ik heb een vraagje, gezien je het project vermoed ik zelf gedaan hebt.

Wie heb je gecontacteerd voor je rolluik? Ik ben nog op zoek naar een leverancier en plaatser, maar weet niet meteen waar beginnen zoeken. Ik start volgende week met de bouw fase en dus zo het handig zijn om eventueel de instortdelen misschien al te plaatsen?

Wim77Wim77
      Bijdrager

Dag Randy,

Voor het hele zwembad heb ik samengewerkt met Wim van Funnypool (www.https://www.funny-pool.be/)

Hij werkt alleen en is technisch goed op de hoogte. Zeker als je veel zelf wil doen kan je bij hem terecht voor technische vragen en het materiaal.

Hij werkt meestal met rolluiken van T&A, en installeert ze ook zelf.

Weergave van 5 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Nieuwste onderwerpen

Recente reacties